Veel gestelde vragen

Op deze pagina kunt u de veel gestelde vragen vinden, mocht uw vraag er niet tussen staan, kunt u contact opnemen.

Wanneer wordt mijn bestelling dezelfde dag nog geleverd?

Als u dezelfde dag vóór 11 uur besteld, dan wordt u bestelling dezelfde dag bezorgd. Mocht u na 11 uur hebben besteld, en u zou graag de bestelling toch nog dezelfde bezorgd willen hebben? Neem dan contact op met één van onze medewerkers (0118-851816).

Kan er een kaartje aan het boeket toegevoegd worden?

In uw winkelwagen kunt u een kaartje toevoegen aan een door u gekozen product.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als u vóór 11 uur besteld, wordt u bestelling nog dezelfde dag bezorgd. U kunt ook kiezen voor een andere bezorgdatum, en deze selecteren. Wij leveren 6 dagen per week, helaas niet op zondag.

Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst of ik wil iets aanpassen, wat nu?

Neemt u z.s.m. contact op met één van onze medewerkers (0118-851816). Wij helpen u graag verder.

Ik wil een bestelling met mijn eigen voorkeurs wensen, wat nu?

In onze webshop hebben wij een ruim aanbod, en er komen elke maand nieuwe producten bij. U kunt ons altijd bellen voor een bestelling op maat (0118-851816).

Ik ben een zakelijke klant, hoe werkt dat?

Voor enkele bestellingen verwijzen wij u naar de webwinkel, mocht u periodiek bloemen bestellen of aangepaste boeketten willen, verzoeken wij u om telefonisch contact op te nemen. Telefoonnummer: 0118 643 942.

Staat uw vraag er niet bij?